Rıdvan Eşin
Esnaf Odaları Bidliği
Aydem
Rıdvan Eşin

112 Acil Çağrı Merkezi görevlilerine eğitim

EĞİTİM 12.02.2016 - 14:26, Güncelleme: 01.12.2020 - 14:49 2764+ kez okundu.
 

112 Acil Çağrı Merkezi görevlilerine eğitim

Aydın’da 112 Acil Çağrı Merkezinde görev alacak aday memurların hazırlayıcı eğitim seminerleri sürüyor.

Aydın Valiliği Toplantı Salonun da devam eden eğitim seminerinde bir açıklama yapan Valilik Yazı İşleri Müdürü Hüseyin İpek,  “112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğümüzde çalışan 15 aday memurumuza hazırlatıcı eğitim vermeye başladık. 657 devlet memurları kanununa göre eğitimleri verilmesi gerekiyor. Temel eğitimleri daha önce verilmişti. Bu bir hazırlayıcı eğitimdir. Bunun için de Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölüm Başkanı Doç Dr. Hale Bozkurt ile iş birliğinde eğitim çalışmalarımız sürüyor. Mesleki alanda da 112 çağrı merkezinde çalışan uzman kadrolarımızca verilmektedir. 112 Çağrı merkezinde çakışmaları sebebiyle iletişim ve halkla ilişkiler dersleri ağırlıklı olmaktadır. Eğitimdeki amacımız personelin iyi bir şekilde yetiştirilmesidir” dedi.   İpek, değişen hizmet şartlarına uyumu sağlamak, görev yetki ve sorumluluklar karşısında bilgilerini artırmak, personeli aynı zamanda daha üst görevlere hazırlamak, hizmetin verim ve niteliğini yükseltmek ve personelin ilgi ve heyecanı artırmasını amaçlandığını ifade etti.
Aydın’da 112 Acil Çağrı Merkezinde görev alacak aday memurların hazırlayıcı eğitim seminerleri sürüyor.

Aydın Valiliği Toplantı Salonun da devam eden eğitim seminerinde bir açıklama yapan Valilik Yazı İşleri Müdürü Hüseyin İpek,  “112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğümüzde çalışan 15 aday memurumuza hazırlatıcı eğitim vermeye başladık. 657 devlet memurları kanununa göre eğitimleri verilmesi gerekiyor. Temel eğitimleri daha önce verilmişti. Bu bir hazırlayıcı eğitimdir. Bunun için de Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölüm Başkanı Doç Dr. Hale Bozkurt ile iş birliğinde eğitim çalışmalarımız sürüyor. Mesleki alanda da 112 çağrı merkezinde çalışan uzman kadrolarımızca verilmektedir. 112 Çağrı merkezinde çakışmaları sebebiyle iletişim ve halkla ilişkiler dersleri ağırlıklı olmaktadır. Eğitimdeki amacımız personelin iyi bir şekilde yetiştirilmesidir” dedi.

  İpek, değişen hizmet şartlarına uyumu sağlamak, görev yetki ve sorumluluklar karşısında bilgilerini artırmak, personeli aynı zamanda daha üst görevlere hazırlamak, hizmetin verim ve niteliğini yükseltmek ve personelin ilgi ve heyecanı artırmasını amaçlandığını ifade etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.