Rıdvan Eşin
Esnaf Odaları Bidliği
Aydem
Rıdvan Eşin

Çağrı merkezlerinin önemi ve incelikleri KUTO’da anlatıldı

GENEL (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 19.03.2024 - 14:26, Güncelleme: 19.03.2024 - 14:40 2791+ kez okundu.
 

Çağrı merkezlerinin önemi ve incelikleri KUTO’da anlatıldı

Son yıllarda işletmelerin karlılığı açısından son derece önem kazanan çağrı merkezleri hakkında, Kuşadası Ticaret Odası tarafından düzenlenen “Çağrı Merkezi / Müşteri Hizmetleri Hizmet Standartları” konulu eğitim, KUTO Eğitim Salonu’nda yapıldı.

KUŞADASI - Çağrı Merkezi, Müşteri Hizmetleri bünyesinde çalışanların aynı standartlar doğrultusunda hizmet vermelerinin sağlanması amacıyla düzenlenen, sektörde istihdam sağlamak isteyen ve bünyelerinde çağrı merkezi bulunan işletmelerin temsilcilerinin katıldığı eğitimde; çağrı merkezi kriterleri, müşteri gözünde ve kurumlar için çağrı merkezlerinin önemi anlatıldı. Müşteri sadakatinin sağlanmasıyla birlikte, işletmenin karlılığına önemli katkı sağlayan çağrı merkezleri için dikkat edilmesi gereken noktalar, hizmet standartları, kesinlikle kabul görmeyen davranışlar, ifadelerin doğru ve yanlış kullanımları ve izlenmesi gereken yol gibi konuların anlatıldığı eğitim, katılımcılar için faydalı geçti. Eğitmen Ebru Tunç tarafından verilen uygulamalı eğitimde, en son çağrıyı sonlandırmaya kadar tüm süreçler gözden geçirilerek, sorular cevaplandırıldı.
Son yıllarda işletmelerin karlılığı açısından son derece önem kazanan çağrı merkezleri hakkında, Kuşadası Ticaret Odası tarafından düzenlenen “Çağrı Merkezi / Müşteri Hizmetleri Hizmet Standartları” konulu eğitim, KUTO Eğitim Salonu’nda yapıldı.

KUŞADASI - Çağrı Merkezi, Müşteri Hizmetleri bünyesinde çalışanların aynı standartlar doğrultusunda hizmet vermelerinin sağlanması amacıyla düzenlenen, sektörde istihdam sağlamak isteyen ve bünyelerinde çağrı merkezi bulunan işletmelerin temsilcilerinin katıldığı eğitimde; çağrı merkezi kriterleri, müşteri gözünde ve kurumlar için çağrı merkezlerinin önemi anlatıldı.



Müşteri sadakatinin sağlanmasıyla birlikte, işletmenin karlılığına önemli katkı sağlayan çağrı merkezleri için dikkat edilmesi gereken noktalar, hizmet standartları, kesinlikle kabul görmeyen davranışlar, ifadelerin doğru ve yanlış kullanımları ve izlenmesi gereken yol gibi konuların anlatıldığı eğitim, katılımcılar için faydalı geçti.

Eğitmen Ebru Tunç tarafından verilen uygulamalı eğitimde, en son çağrıyı sonlandırmaya kadar tüm süreçler gözden geçirilerek, sorular cevaplandırıldı.

Aydın HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.