Rıdvan Eşin
Ünüllar Hidrolik
Caddebostan

Sağlık-Sen Başkanı Karaer Güven Tazeledi

GÜNCEL (Haber) - Gezgin Değirmenci | 17.05.2026 - 15:27, Güncelleme: 17.05.2026 - 15:27
 

Sağlık-Sen Başkanı Karaer Güven Tazeledi

Efeler - Sağlık-Sen Aydın Şube Başkanı A. Baki Karaer tek listeyle girilen genel Kurulda güven tazeledi.

EFELER - Efeler Halk Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen 7. Olağan Genel Kurul’da Karaer başkanlığında tek listeyle girilen seçimde, katılan tüm delegelerin oyunu alarak güven tazeledi. “AYDIN SICAĞIYLA SINAR, BEREKETİYLE ÖDÜLLENDİRİR” Başkan Karaer yaptığı konuşmasında, “Aydın’dan, Büyük Menderes’in sabrını, zeytin ağacının direncini ve incirin bereketini taşıyan bu güzel şehirden hepinizi saygı ve muhabbetle selamlıyorum. Aydın Sıcağıyla sınar, bereketiyle ödüllendirir. Bu topraklar insana sabrı öğretir, mücadeleyi öğretir, ayakta kalmayı öğretir. İşte biz de bu topraklar gibiyiz. Yoruluyoruz ama vazgeçmiyoruz. Yıpranıyoruz ama geri çekilmiyoruz. Çünkü biz, zorluk karşısında dağılan değil; Omuz omuza duran bir teşkilatız. “BUGÜN BURADA YALNIZCA BİR GENEL KURUL GERÇEKLEŞTİRMİYORUZ” Aynı zamanda birlikteliğimizi güçlendiriyor, irademizi tazeliyor ve yarına dair kararlılığımızı bir kez daha ortaya koyuyoruz. Çünkü Sağlık-Sen; Sadece aidat ödeyenlerin değil, bedel ödeyenlerin teşkilatıdır. Bu teşkilat; En zor zamanda “Ben buradayım” diyebilenlerin teşkilatıdır. Kenardan izleyenlerin değil, Sorumluluk alanların teşkilatıdır. Bugün sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının elde ettiği birçok önemli kazanımın altında; Sağlık-Sen’in imzası vardır. Toplu sözleşme mücadeleleriyle; 3600 ek gösterge düzenlemesi, Sözleşmeli personelin kadroya geçirilmesi, Ek ödemelerde yapılan iyileştirmeler, Sosyal haklardaki artışlar ve şiddete karşı yasal düzenlemeler gibi birçok önemli adım hayata geçirilmiştir. Bunların hiçbiri tesadüfen olmamıştır. Bunların arkasında kararlı bir mücadele ve güçlü bir teşkilat iradesi vardır. Bu vesileyle; İsmi bilinen ya da bilinmeyen, sessizce emek veren tüm teşkilat emektarlarımızı saygı ve minnetle anıyorum. “VEFA GÖSTERİLMEYEN EMEK, YARIN YOL BULAMAZ” Sağlık çalışanı sadece hastayla değil, sistemin yüküyle de mücadele etmektedir. Eksik personelle hizmet üretmeye çalışan, Yoğun iş yükü altında fedakârca görev yapan sağlık çalışanlarımız; Daha adil, daha huzurlu ve daha öngörülebilir bir çalışma hayatını hak etmektedir. Bir tarafta hasta yakınının baskısı, Diğer tarafta bürokrasinin yükü ve çoğu zaman arada kalan yine sağlık çalışanıdır. “AMA HERKES ŞUNU BİLMELİDİR” Sağlık çalışanı sahipsiz değildir. Arkasında Sağlık-Sen vardır. Pandemi döneminde bunu hep birlikte gördük. Herkes evine çekildiğinde sağlık çalışanı görevinin başındaydı. O süreçte sağlık çalışanlarının sesi olan, sorunlarını gündeme taşıyan ve mücadeleyi büyüten yine Sağlık-Sen olmuştur. İş barışı talimatla değil, adaletle sağlanır. Bir kurumda çalışan kendisini değersiz hissediyorsa, Orada düzen olabilir ama huzur olmaz. Biz; Görmezden gelinen değil, değer verilen bir çalışma hayatı istiyoruz. Adaletin ertelenmediği, emeğin karşılığını bulduğu bir sistem istiyoruz. Çünkü yönetim; Sadece makamda oturmak değil, sorumluluk almaktır. Yükü paylaşabilmektir. Sahayı duyabilmek ve çalışanı hissedebilmektir. Biz kapıları zorlayan değiliz. Kapıları istişareyle açmayı teklif edeniz. Ancak bilinmelidir ki; Emeğin yok sayıldığı yerde sessiz kalmayız. Haksızlığın olduğu yerde geri durmayız. Değerli arkadaşlarım, Aydın’da sağlık çalışanlarının beklentileri çok nettir: Adaletli iş yükü, Net görev tanımları, Huzurlu çalışma ortamı ve saygıya dayalı bir yönetim anlayışı. Biz sadece bugünün değil, yarının da mücadelesini veriyoruz. Çünkü biliyoruz ki; Güçlü sağlık çalışanı, güçlü sağlık sistemi demektir. İşte bunun için arkadaşlarımla birlikte yeniden bu göreve talibiz. “SÖZ VERİYORUZ” Hiçbir üyemiz kendisini yalnız hissetmeyecek. Hiçbir emek değersiz bırakılmayacak. Hiçbir sorun görmezden gelinmeyecek. Biz; Korkunun değil, hakkın tarafında olacağız. Sessizliğin değil, sağduyunun sesi olacağız. Ve hiç kimse şunu unutmamalıdır: Gerçek er ya da geç ortaya çıkar. Vicdanın sustuğu yerde bile adalet günü gelir. Genel kurulumuzun hayırlara vesile olmasını diliyor; Birliğimizin daim, mücadelemizin güçlü olmasını temenni ediyorum” dedi. Gerçekleştirilen genel kurula AK Parti Aydın Milletvekili Ömer Özmen, Sağlık-Sen Genel Başkan Yardımcısı İdris Baykan, Sağlık-Sen Diyarbakır Şube Başkanı Nurhak Ensarioğlu, Sağlık-Sen Manisa Şube Başkanı Emine Tınaz, Sağlık-Sen İzmir 1 Nolu Şube Başkanı Gencer Yılmaz, Sağlık-Sen İzmir 2 Nolu Şube Ekrem Özdemir, Sağlık-Sen İzmir 3 Nolu Şube Başkanı Özgür Karagöz, Hak-İş Konfederasyonu ve Öz Sağlık-İş Sendikası Aydın Şube Başkanı Bület Aksoy, AK Parti Efeler İlçe Başkanı Oğuz Kendirlioğlu ve Yönetim Kurulu Üyeleri katıldı.
Efeler - Sağlık-Sen Aydın Şube Başkanı A. Baki Karaer tek listeyle girilen genel Kurulda güven tazeledi.

EFELER - Efeler Halk Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen 7. Olağan Genel Kurul’da Karaer başkanlığında tek listeyle girilen seçimde, katılan tüm delegelerin oyunu alarak güven tazeledi.

“AYDIN SICAĞIYLA SINAR, BEREKETİYLE ÖDÜLLENDİRİR”

Başkan Karaer yaptığı konuşmasında, “Aydın’dan, Büyük Menderes’in sabrını, zeytin ağacının direncini ve incirin bereketini taşıyan bu güzel şehirden hepinizi saygı ve muhabbetle selamlıyorum.

Aydın Sıcağıyla sınar, bereketiyle ödüllendirir. Bu topraklar insana sabrı öğretir, mücadeleyi öğretir, ayakta kalmayı öğretir. İşte biz de bu topraklar gibiyiz. Yoruluyoruz ama vazgeçmiyoruz.

Yıpranıyoruz ama geri çekilmiyoruz. Çünkü biz, zorluk karşısında dağılan değil; Omuz omuza duran bir teşkilatız.

“BUGÜN BURADA YALNIZCA BİR GENEL KURUL GERÇEKLEŞTİRMİYORUZ”

Aynı zamanda birlikteliğimizi güçlendiriyor, irademizi tazeliyor ve yarına dair kararlılığımızı bir kez daha ortaya koyuyoruz. Çünkü Sağlık-Sen; Sadece aidat ödeyenlerin değil, bedel ödeyenlerin teşkilatıdır. Bu teşkilat; En zor zamanda “Ben buradayım” diyebilenlerin teşkilatıdır. Kenardan izleyenlerin değil, Sorumluluk alanların teşkilatıdır. Bugün sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının elde ettiği birçok önemli kazanımın altında; Sağlık-Sen’in imzası vardır. Toplu sözleşme mücadeleleriyle;

3600 ek gösterge düzenlemesi, Sözleşmeli personelin kadroya geçirilmesi, Ek ödemelerde yapılan iyileştirmeler, Sosyal haklardaki artışlar ve şiddete karşı yasal düzenlemeler gibi birçok önemli adım hayata geçirilmiştir. Bunların hiçbiri tesadüfen olmamıştır. Bunların arkasında kararlı bir mücadele ve güçlü bir teşkilat iradesi vardır. Bu vesileyle; İsmi bilinen ya da bilinmeyen, sessizce emek veren tüm teşkilat emektarlarımızı saygı ve minnetle anıyorum.

“VEFA GÖSTERİLMEYEN EMEK, YARIN YOL BULAMAZ”

Sağlık çalışanı sadece hastayla değil, sistemin yüküyle de mücadele etmektedir. Eksik personelle hizmet üretmeye çalışan, Yoğun iş yükü altında fedakârca görev yapan sağlık çalışanlarımız;

Daha adil, daha huzurlu ve daha öngörülebilir bir çalışma hayatını hak etmektedir. Bir tarafta hasta yakınının baskısı, Diğer tarafta bürokrasinin yükü ve çoğu zaman arada kalan yine sağlık çalışanıdır.

“AMA HERKES ŞUNU BİLMELİDİR”

Sağlık çalışanı sahipsiz değildir. Arkasında Sağlık-Sen vardır. Pandemi döneminde bunu hep birlikte gördük. Herkes evine çekildiğinde sağlık çalışanı görevinin başındaydı. O süreçte sağlık çalışanlarının sesi olan, sorunlarını gündeme taşıyan ve mücadeleyi büyüten yine Sağlık-Sen olmuştur.

İş barışı talimatla değil, adaletle sağlanır. Bir kurumda çalışan kendisini değersiz hissediyorsa,

Orada düzen olabilir ama huzur olmaz. Biz; Görmezden gelinen değil, değer verilen bir çalışma hayatı istiyoruz. Adaletin ertelenmediği, emeğin karşılığını bulduğu bir sistem istiyoruz.

Çünkü yönetim; Sadece makamda oturmak değil, sorumluluk almaktır. Yükü paylaşabilmektir.

Sahayı duyabilmek ve çalışanı hissedebilmektir. Biz kapıları zorlayan değiliz. Kapıları istişareyle açmayı teklif edeniz. Ancak bilinmelidir ki; Emeğin yok sayıldığı yerde sessiz kalmayız. Haksızlığın olduğu yerde geri durmayız. Değerli arkadaşlarım, Aydın’da sağlık çalışanlarının beklentileri çok nettir:

Adaletli iş yükü, Net görev tanımları, Huzurlu çalışma ortamı ve saygıya dayalı bir yönetim anlayışı.

Biz sadece bugünün değil, yarının da mücadelesini veriyoruz. Çünkü biliyoruz ki; Güçlü sağlık çalışanı, güçlü sağlık sistemi demektir. İşte bunun için arkadaşlarımla birlikte yeniden bu göreve talibiz.

“SÖZ VERİYORUZ”

Hiçbir üyemiz kendisini yalnız hissetmeyecek. Hiçbir emek değersiz bırakılmayacak. Hiçbir sorun görmezden gelinmeyecek. Biz; Korkunun değil, hakkın tarafında olacağız. Sessizliğin değil, sağduyunun sesi olacağız. Ve hiç kimse şunu unutmamalıdır: Gerçek er ya da geç ortaya çıkar. Vicdanın sustuğu yerde bile adalet günü gelir. Genel kurulumuzun hayırlara vesile olmasını diliyor;

Birliğimizin daim, mücadelemizin güçlü olmasını temenni ediyorum” dedi.

Gerçekleştirilen genel kurula AK Parti Aydın Milletvekili Ömer Özmen, Sağlık-Sen Genel Başkan Yardımcısı İdris Baykan, Sağlık-Sen Diyarbakır Şube Başkanı Nurhak Ensarioğlu, Sağlık-Sen Manisa Şube Başkanı Emine Tınaz, Sağlık-Sen İzmir 1 Nolu Şube Başkanı Gencer Yılmaz, Sağlık-Sen İzmir 2 Nolu Şube Ekrem Özdemir, Sağlık-Sen İzmir 3 Nolu Şube Başkanı Özgür Karagöz, Hak-İş Konfederasyonu ve Öz Sağlık-İş Sendikası Aydın Şube Başkanı Bület Aksoy, AK Parti Efeler İlçe Başkanı Oğuz Kendirlioğlu ve Yönetim Kurulu Üyeleri katıldı.

Aydın HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.