Rıdvan Eşin
Ünüllar Hidrolik
Fibar

AYDIN SGK'DAN ÖRNEK PROJE

DÜNYA (Haber) - Elvan Çetin | 06.08.2025 - 10:18, Güncelleme: 06.08.2025 - 13:01
 

AYDIN SGK'DAN ÖRNEK PROJE

Aydın Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) vatandaş odaklı yeni bir hizmeti daha hayata geçirdi. Kurumda göreve yeni başlayan İl Müdürü Tayfun Akbulut’un öncülüğünde başlatılan “Mavi Masa” uygulamasıyla, yaşlı ve engelli vatandaşların işlemleri büyük ölçüde kolaylaştırıldı.

HABER- ELVAN ÇETİN   Aydın SGK’da “Mavi Masa” Hizmeti Başladı: Yaşlı ve Engellilere Kolaylık Dönemi Yeni uygulama kapsamında SGK binasında özel olarak oluşturulan “Mavi Masa” birimi, özellikle yaşlı, engelli ve okuma-yazma bilmeyen vatandaşlara rehberlik ediyor. Bu hizmetle, ilgili kişiler kurum içerisinde sıra beklemek ya da katlar arasında dolaşmak zorunda kalmadan, işlemlerini oturdukları yerden kolayca halledebiliyorlar. "Vatandaşımız sadece oturuyor, işlemler ayağına geliyor" Mavi Masa’da görevli memurlar ve yönlendirme personelleri, vatandaşların işlemlerini bizzat takip ederek gerekli birimlerle iletişimi sağlıyor. Vatandaşlar ise bu esnada alt katta kendilerine ayrılan alanda oturup çaylarını içerken işlemlerinin tamamlanmasını bekliyor. Hedef: Daha Erişilebilir Bir SGK Mavi Masa uygulamasının olumlu geri dönüşler aldığını belirten Müdür Akbulut, bu hizmetin ilerleyen dönemlerde kapsamının daha da genişletileceğini ve benzer uygulamaların diğer SGK müdürlüklerinde de örnek olabileceğini ifade etti.
Aydın Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) vatandaş odaklı yeni bir hizmeti daha hayata geçirdi. Kurumda göreve yeni başlayan İl Müdürü Tayfun Akbulut’un öncülüğünde başlatılan “Mavi Masa” uygulamasıyla, yaşlı ve engelli vatandaşların işlemleri büyük ölçüde kolaylaştırıldı.

HABER- ELVAN ÇETİN

 

Aydın SGK’da “Mavi Masa” Hizmeti Başladı: Yaşlı ve Engellilere Kolaylık Dönemi

Yeni uygulama kapsamında SGK binasında özel olarak oluşturulan “Mavi Masa” birimi, özellikle yaşlı, engelli ve okuma-yazma bilmeyen vatandaşlara rehberlik ediyor. Bu hizmetle, ilgili kişiler kurum içerisinde sıra beklemek ya da katlar arasında dolaşmak zorunda kalmadan, işlemlerini oturdukları yerden kolayca halledebiliyorlar.

"Vatandaşımız sadece oturuyor, işlemler ayağına geliyor"

Mavi Masa’da görevli memurlar ve yönlendirme personelleri, vatandaşların işlemlerini bizzat takip ederek gerekli birimlerle iletişimi sağlıyor. Vatandaşlar ise bu esnada alt katta kendilerine ayrılan alanda oturup çaylarını içerken işlemlerinin tamamlanmasını bekliyor.

Hedef: Daha Erişilebilir Bir SGK

Mavi Masa uygulamasının olumlu geri dönüşler aldığını belirten Müdür Akbulut, bu hizmetin ilerleyen dönemlerde kapsamının daha da genişletileceğini ve benzer uygulamaların diğer SGK müdürlüklerinde de örnek olabileceğini ifade etti.

Aydın HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.