Rıdvan Eşin
Ünüllar Hidrolik
Fibar

Aydın Büyükşehir’in Hızlı Çözüm Merkezi’ne 1 yılda 390 bini aşan başvuru yapıldı

GENEL (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 24.11.2025 - 10:55, Güncelleme: 24.11.2025 - 10:13
 

Aydın Büyükşehir’in Hızlı Çözüm Merkezi’ne 1 yılda 390 bini aşan başvuru yapıldı

Aydın Büyükşehir’in Hızlı Çözüm Merkezi’ne 1 yılda 390 bini aşan başvuru yapıldı

Aydın Büyükşehir Belediyesi ile Aydın Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) tarafından vatandaşların taleplerine hızla ulaşmak için 7 gün 24 saat hizmet veren Hızlı Çözüm Merkezi, son bir yıl içinde 390 bin 986 çağrıya cevap verdi.Hızlı Çözüm Merkezi’ne gelen başvurular değerlendirilerek ilgili birimlere yönlendirildi. Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ ekipleri, taleplerin hızlı şekilde çözüme kavuşması için sahada anlık müdahalelerde bulundu. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, vatandaş odaklı belediyecilik hizmetlerinin devam edeceğini belirtti ve "Hızlı Çözüm Merkezimiz 7 gün 24 saat vatandaşlarımızın hizmetinde. Hemşehrilerimizin taleplerini dinlemek, ilgili birimlere yönlendirmek ve çözümü hızlandırmak bizim için çok önemli. Vatandaşlarımızın her an yanında olmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.Hem telefon hem de dijital kanallar üzerinden gelen taleplerin kayıt altına alınmasıyla, kentin ihtiyaç haritası da düzenli şekilde oluşturularak ekiplerin çalışma planlamasına katkı sağlandı.Aydın Büyükşehir Belediyesi Hızlı Çözüm Merkezi’ne 444 4009, ASKİ Hızlı Çözüm Merkezi’ne ise 444 7009 numaralı telefonlarından iletişim sağlanabiliyor.
Aydın Büyükşehir’in Hızlı Çözüm Merkezi’ne 1 yılda 390 bini aşan başvuru yapıldı
Aydın Büyükşehir Belediyesi ile Aydın Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) tarafından vatandaşların taleplerine hızla ulaşmak için 7 gün 24 saat hizmet veren Hızlı Çözüm Merkezi, son bir yıl içinde 390 bin 986 çağrıya cevap verdi.

Hızlı Çözüm Merkezi’ne gelen başvurular değerlendirilerek ilgili birimlere yönlendirildi. Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ ekipleri, taleplerin hızlı şekilde çözüme kavuşması için sahada anlık müdahalelerde bulundu. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, vatandaş odaklı belediyecilik hizmetlerinin devam edeceğini belirtti ve "Hızlı Çözüm Merkezimiz 7 gün 24 saat vatandaşlarımızın hizmetinde. Hemşehrilerimizin taleplerini dinlemek, ilgili birimlere yönlendirmek ve çözümü hızlandırmak bizim için çok önemli. Vatandaşlarımızın her an yanında olmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Hem telefon hem de dijital kanallar üzerinden gelen taleplerin kayıt altına alınmasıyla, kentin ihtiyaç haritası da düzenli şekilde oluşturularak ekiplerin çalışma planlamasına katkı sağlandı.

Aydın Büyükşehir Belediyesi Hızlı Çözüm Merkezi’ne 444 4009, ASKİ Hızlı Çözüm Merkezi’ne ise 444 7009 numaralı telefonlarından iletişim sağlanabiliyor.

Aydın HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.