Rıdvan Eşin
Esnaf Odaları Bidliği
Aydem
Rıdvan Eşin

Aydın’da geçen ay 22 tüketicinin sorunu çözüldü

GÜNCEL 10.09.2016 - 10:15, Güncelleme: 01.12.2020 - 14:49 2944+ kez okundu.
 

Aydın’da geçen ay 22 tüketicinin sorunu çözüldü

Aydın Ticaret İl Müdürlüğü’nce geçtiğimiz Ağustos ayı içerisinde yapılan çalışmalarda 22 tüketici sorununun çözüldüğü belirtildi.

AYDIN- Aydın Ticaret İl Müdürlüğüne intikal eden tüketici şikayetlerinin 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği ve bu Kanuna dayanılarak Ticaret Bakanlığı’nca düzenlenen yönetmelikler, tebliğler ve genelgeler doğrultusunda incelenerek mümkün olan en kısa zamanda sonuçlandırılmasına çalışılıyor. Nüfus kayıt sisteminde tüketicinin kaydının diğer il veya ilçelerde bulunduğunun tespiti halinde tüketici şikayeti ilgili İl Müdürlüklerine veya İlçe Kaymakamlıklarına intikal ettirilerek, ilgili Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerinde sonuçlandırılması sağlanıyor. Aydın’da Ağustos ayı içerisinde Ticaret İl Müdürlüğü’ne ulaşan tüketici şikâyetlerinin sayısı 27 adet olarak gerçekleşti. Bu şikâyetlerin 6’sı çeşitli bankacılık hizmetleri ve 21’i ayıplı mal ve hizmetleri kapsayan 12’si cep telefonu, ikişer adet bilgisayar ve motosiklet, birer adet mobilya, televizyon, buzdolabı, cam balkon imalatı ve havayolu ulaşım-bagaj kaybından oluştu. İl Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığınca Ağustos ayı içinde 10 Ağustos 2016 ve 24 Ağustos 2016 tarihlerinde olmak üzere iki toplantı yapıldı. Söz konusu toplantılarda 6’sı tüketici lehine, 4’ü tüketici aleyhine ve 12’si bilirkişi ataması olmak üzere toplam 22 adet İl Hakem Heyeti kararı alındı. 3 tüketici şikayeti TÜBİS sistemi kayıtları uyarınca diğer İl ve İlçe Hakem Heyetleri Başkanlıklarına gönderildi.
Aydın Ticaret İl Müdürlüğü’nce geçtiğimiz Ağustos ayı içerisinde yapılan çalışmalarda 22 tüketici sorununun çözüldüğü belirtildi.

AYDIN- Aydın Ticaret İl Müdürlüğüne intikal eden tüketici şikayetlerinin 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği ve bu Kanuna dayanılarak Ticaret Bakanlığı’nca düzenlenen yönetmelikler, tebliğler ve genelgeler doğrultusunda incelenerek mümkün olan en kısa zamanda sonuçlandırılmasına çalışılıyor. Nüfus kayıt sisteminde tüketicinin kaydının diğer il veya ilçelerde bulunduğunun tespiti halinde tüketici şikayeti ilgili İl Müdürlüklerine veya İlçe Kaymakamlıklarına intikal ettirilerek, ilgili Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerinde sonuçlandırılması sağlanıyor.

Aydın’da Ağustos ayı içerisinde Ticaret İl Müdürlüğü’ne ulaşan tüketici şikâyetlerinin sayısı 27 adet olarak gerçekleşti. Bu şikâyetlerin 6’sı çeşitli bankacılık hizmetleri ve 21’i ayıplı mal ve hizmetleri kapsayan 12’si cep telefonu, ikişer adet bilgisayar ve motosiklet, birer adet mobilya, televizyon, buzdolabı, cam balkon imalatı ve havayolu ulaşım-bagaj kaybından oluştu.

İl Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığınca Ağustos ayı içinde 10 Ağustos 2016 ve 24 Ağustos 2016 tarihlerinde olmak üzere iki toplantı yapıldı. Söz konusu toplantılarda 6’sı tüketici lehine, 4’ü tüketici aleyhine ve 12’si bilirkişi ataması olmak üzere toplam 22 adet İl Hakem Heyeti kararı alındı. 3 tüketici şikayeti TÜBİS sistemi kayıtları uyarınca diğer İl ve İlçe Hakem Heyetleri Başkanlıklarına gönderildi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.