Yeni Ufuk Gazetesi
Rıdvan Eşin
GENEL (YUG) - Haber Merkezi | Haber Girişi: 17.04.2021 - 15:45, Güncelleme: 17.04.2021 - 15:45

Kuyucak Belediyesi: Whatsapp, Telegram ve Bip’te

 

Kuyucak Belediyesi: Whatsapp, Telegram ve Bip’te

Vatandaş memnuniyetini esas alan çalışma anlayışıyla hizmetlerini sürdüren Kuyucak Belediyesi, vatandaşların istek, öneri ve şikâyetlerini iletebileceği sosyal medya ağını genişleterek WhatsApp, Telegram ve BİP uygulamasına katıldı.
KUYUCAK - Vatandaşlar, 0536 283 26 49 numaralı WhatsApp, Telegram ve BİP hattında yer alarak 7/24 istek, talep ve şikâyetlerini fotoğraf, video veya mesaj yoluyla Kuyucak Belediyesi’ne iletebilecekler. İstek, öneri ve şikâyetlerin iletilebileceği hatta vatandaşların talepleri alınarak, sorunların çözümü konusunda çalışmalar gerçekleştirilecek. Ve vatandaşa geri bildirim sağlanacak. Vatandaşların belediye hizmetleri ile ilgili karşılaştıkları sorunlara ilişkin bilgi ve fotoğraf iletebildikleri iletişim hattı aracılığıyla taleplerin daha kısa sürede giderilmesi hedefleniyor. Kuyucak Belediye Başkanı Metin Ertürk, “Vatandaşlarımızın istek ve sorunlarını her zaman ön planda tutarak, hizmetlerimizi en doğru şekilde vatandaşlarımız ile buluşturuyoruz. Vatandaşlarımızın istek ve sorunları doğrultusunda hizmet verebilmek noktasında da ulaşılabilirlik çok büyük önem arz ediyor. Bu kapsamda Kuyucak Belediyesi olarak vatandaşlarımıza daha hızlı ve etkin bir hizmet verebilmek için vatandaşlarımızın bizlere ulaşım sağlayabileceği sosyal ağları genişlettik. İletişim hattımız, vatandaşlarımızın talep, öneri ve şikâyetlerinin değerlendirilip, süreçler ve sonuç hakkında onlara geri bildirimin yapıldığı çözüm odaklı çalışma sistemini kapsamaktadır. Vatandaşlarımız 0536 283 26 49 numaralı iletişim hattımıza WhatsApp, Telegram ve BİP üzerinden ulaşarak istek, öneri ve şikâyetlerini iletebilirler” dedi.
Vatandaş memnuniyetini esas alan çalışma anlayışıyla hizmetlerini sürdüren Kuyucak Belediyesi, vatandaşların istek, öneri ve şikâyetlerini iletebileceği sosyal medya ağını genişleterek WhatsApp, Telegram ve BİP uygulamasına katıldı.

KUYUCAK - Vatandaşlar, 0536 283 26 49 numaralı WhatsApp, Telegram ve BİP hattında yer alarak 7/24 istek, talep ve şikâyetlerini fotoğraf, video veya mesaj yoluyla Kuyucak Belediyesi’ne iletebilecekler. İstek, öneri ve şikâyetlerin iletilebileceği hatta vatandaşların talepleri alınarak, sorunların çözümü konusunda çalışmalar gerçekleştirilecek. Ve vatandaşa geri bildirim sağlanacak. Vatandaşların belediye hizmetleri ile ilgili karşılaştıkları sorunlara ilişkin bilgi ve fotoğraf iletebildikleri iletişim hattı aracılığıyla taleplerin daha kısa sürede giderilmesi hedefleniyor.

Kuyucak Belediye Başkanı Metin Ertürk, “Vatandaşlarımızın istek ve sorunlarını her zaman ön planda tutarak, hizmetlerimizi en doğru şekilde vatandaşlarımız ile buluşturuyoruz. Vatandaşlarımızın istek ve sorunları doğrultusunda hizmet verebilmek noktasında da ulaşılabilirlik çok büyük önem arz ediyor.

Bu kapsamda Kuyucak Belediyesi olarak vatandaşlarımıza daha hızlı ve etkin bir hizmet verebilmek için vatandaşlarımızın bizlere ulaşım sağlayabileceği sosyal ağları genişlettik. İletişim hattımız, vatandaşlarımızın talep, öneri ve şikâyetlerinin değerlendirilip, süreçler ve sonuç hakkında onlara geri bildirimin yapıldığı çözüm odaklı çalışma sistemini kapsamaktadır. Vatandaşlarımız 0536 283 26 49 numaralı iletişim hattımıza WhatsApp, Telegram ve BİP üzerinden ulaşarak istek, öneri ve şikâyetlerini iletebilirler” dedi.

Habere ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.