Aydem Mobil MİM hayatı kolaylaştırıyor

AYDIN- Aydem’den yapılan açıklamaya göre, köy merkezlerinde, çarşı ve pazar alanlarında konumlandırılarak müşteri ihtiyaçlarını karşılamayı hedefleyen Aydem Mobil MİM aracı hakkında, 12 Eylül Çarşamba günü 14.30’da Aydem Genel Müdürlük binasında gerçekleştirilen basın toplantısına Müşteri İlişkileri Direktörü Mustafa Demir katılarak, Aydem Mobil MİM hakkında bilgilendirmelerde bulundu.

Aydem Mobil MİM, sadece yetkili bir vezne değil, aynı zamanda Aydem müşterilerinin, bütün ihtiyaçları için hizmet verebilecek ve müşteri memnuniyetine öncelik verecek mobil bir Müşteri İlişkileri Merkezi olarak hizmet verecek.

Yetkili Aydem Mobil MİM aracı ile elektrik faturası ödeme işlemi, makbuz karşılığında güvenli bir şekilde çok daha kolay, hızlı ve işlem bedeli ödemeden gerçekleştirebilecek.

Fatura ödemelerini Müşteri İlişkileri Merkezlerimizde veya Aydem’in anlaşmalı bankaları aracılığıyla gerçekleştiremeyen müşterilerin hayatını kolaylaştırmak adına geliştirilen Aydem Mobil MİM’de abonelik, tahsilat ve tahakkuk hizmetleri gibi işlemler de yapılabilecek.

Aydem Mobil MİM’i, köy merkezlerinde, çarşı ve pazar alanlarında konumlandırarak müşteri ihtiyaçlarının karşılanması hedeflenmektedir. Dolandırıcılık olaylarının önüne geçebilmek ve işlem güvenliğini sağlayabilmek amacıyla Mobil MİM personelleri, hafta içi 08.00-18.00 arasındaki mesai saatlerinde personel tanıtım kartıyla hizmet verecek.

İhtiyaç doğrultusunda farklı yerleşim yerlerinin, Aydem Mobil MİM’in haftalık güzergâh planına dâhil edilmesini talep eden müşteriler, bilgi@aydem.com adresine e-posta göndererek veya 0850 800 0 186 numaralı Aydem İletişim Merkezi’ni arayarak taleplerini oluşturmaları halinde farklı yerleşim yerleri, güzergâh planına dâhil edilebilecek. Haftalık güzergâh planı, oluşturulacak talepler doğrultusunda kesinleşecek ve sürekli olarak www.aydem.com/tr/MobilMİM sayfasında yayınlanacak.